Nu var de ett tag sen jag var här..............

Ja jag har inte varit direkt aktiv på den här sidan, men de finns annat i livet som är viktigare.......fb t ex :) Ja jag har fastnad där många ggr! De är inte viktigt, fast de blir lätt ett beroende. Jag kan i alla fall erkänna det, men många andra i min omgivning, har svårt för det. Ja jag menar att erkänna att man är på fb eller tittar på olika såpor på tv. Varför är det så....jag för min del älskar Hollywood fruar i alla former, nu orkar jag inte titta på alla men de Svenska är ett måste!
 
Jag älskar Gunilla, hon är så annorlunda och så spontan, så hon är ju en dröm för dessa program. Hon får Maria M att framstå som en helt ortolig människa. Missförstå mig inte, de är otroliga allihop. De är tv och inget annat! För mig ren avkoppling, jag får tänka på något annat och skratta lite!
 
Från de ena till det andra, jag ska flytta, såg att jag hade skrivit gång gång tidigare att jag ALDRIG skulle flytta härifrån, men de gör jag nu ändå. Har fått en otroligt fin lgh på Söder, som jag bara inte kunde tacka nej till. Nu slipper jag åka buss, är sååååå trött på att slösa bort massa tid på att sitta och åka runt hela Bomhus för att komma till stan! Så inte vet jag om jag bör byta namn på in lilla blogg, eller jag kommer väl altid vara förknipad med Kastjökärringen??
 
De tråkiga med att flytta härifrån, de är ju att inte få höra snacket efteråt.......ja för de enda negativa med de här området är de boende, som kommer med den ena lögnen efter den andra! De tycks veta allt om varandra och vet man inte det så hittar man på! Så har de varit sen jag kom hit, har aldrig bott på ett område med så mycket skit snackare! Ja de är ju inte så att de bara pratas om mig, utan de pratas om alla!
 
Så människorna här ute kommer jag inte sakna, men området i sig, min balkong och naturen. Men jag flyttar in till kulturen, rörelsen, männsikorna, restaurangerna m m på härliga Söder och de är det värt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0