Skillnad på folk och folk!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13608479.ab

Äntligen, nu har de dömt honom, hoppas alla är nöjda, att han nu fått sitt straff för detta ohyggliga brott. De blev "bara" dagsböter, men hans liv har nog slagits mer i spillror än för många andra kändisar,idag under Ola Lindholms artikel går aftonbladet i PLUS ut med 13 andra kändisar som tagit kokain, men för dem är det tydligen mer en merit än för Ola Lindholm där de fy fy och alla tar avstånd!!!!

Hur kan vi skilja så på folk och folk, Ola har även nekat till brott, och han kan ju faktiskt ha fått i sig det utan att han vetat om det, händer massor med människor på krogen dagligen och ingen dömer dem.

De här att döma andra och själv tycka att man är bättre en kreti och pleti är ganska vanligt, även jag hamnar i den situationen, jag är ju människa jag med med fel och brister. Men jag försöker låta bli att döma, jag blir nog mer tyst och lyssnar på när andra sätter igång och diskutera saker som de tror sig vet om den eller de, fel av mig att inte säga något, klart det är och jag skäms. Samtidigt kan jag inte säga så mycket om de inte är en person jag känner personligen.

Ibland är det inte så mycket att säga heller, värst är det när de här som tror sig veta blir en liten "mobb", då vågar man fan inte säga något då får man hela "mobben" över sig.

Med Ola Lindholm tycker jag det är ett exempel på hur "mobben" går sitt drev, men sitt ni hemma och döm i soffan och bakom tidningen. Under tiden ni dricker fredags groggen och sen kanske ni tar bilen eller spöar frun och barnen, men som Ola Lindholm kommer ni aldrig att bli, han ska vi helst låsa in på livstid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0