Trött, trött och prickig

Jag har haft ett dator uppehåll, lämnade över datorn till min son för lite underhåll, och efter någon vecka var det ganska skönt. Är lätt att bli beroende, finns annat i livet än nätet.

Men nu är vi tillbaka igen, ja i alla fall datorn, jag vet inte om jag är tillbaka, min kropp har börjat reagera på medicinerna säger läkarna, är bara 4 veckor kvar på behandlingen, då blir jag alldeles rödprickig, känner mig som en jordgubbe, min dotter tycker att jag ser brännskadad ut på kroppen, och de kliar och svider. Skitkul, så nu äter jag allergi medicin samt kortison salvor till övrig mediciner, vilket gör att jag blir ännu tröttare, trodde inte det var möjligt, om jag kommer att bli tröttare då måste jag vara död :), de är de enda alternativet.

Sen säger folk att jag ser pigg ut, ja inte fan hjälper det om jag går omkring och ser ut som jag känner mig, gör ju varken till eller ifrån, så jag ler, skämtar och kämpar på. Är väl lite tystare än vanligt, vilket är väldigt ovanligt för mig, men jag orkar inte prata så mycket. Men i oktober kommer folk i min omgivning få ett helvete. Jag kommer att vara odrägligt pigg och prata ihjäl folk;)

Den här helgen har varit extra intensiv, eller från torsdag till söndag, på torsdag efter provtagning var jag med min dotter och lilla Mr Big, samt två av hennes vänninor och luncha på stan, på fredagen dök en väninna med man upp från Söderhamn och överaska. Lördag kom min äldsta son med lilla Anakin ned på besök också från Söderhamn, mamma Marie var i Stockholm och sprang tjejmilen. lill skiten gick!!! de hade jag missat. På Söndag ringde min yngsta son och sa att han skulle komma över med datorn. Så vad säger man i bland händer inget, men när det händer, händer allt på en gång.

Båda mina söner tyckte att jag hade ostädat, ja men vem fan orkar städa, jag har fullt upp med att orka kliva upp, men snart ska de bli städa av. När mina söner säger att de är ostädat då är de det också, inget de brukar kommentera annars.

Har i alla fall fått svar från Thomas Tohbé M ang mitt mail om skulder, tror inte han har läst vad jag verkligen  skrev, utan detta verkar vara mer ett standarsvar. Jag lämnar ut hela mitt liv till granskning och han svarar bara med att bl a är det bättre att människor arbetar och bet skatt mm. Men vad kan man vänta sig av en Moderat, har ni hört talas om empati. Men han svarade i alla fall och de ska han ha kredit för, mer än vad övriga politiker gjort som fått samma mail.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0