Aj, aj, aj

Ont i knät har jag, fick kryck käppar av sjukgmnasten för att avlasta knät, känner mig som Agda 95 :). Tror faktiskt att Agda är piggare samt framförallt snabbare. Jag har alltid haft svårt att gå med kryckor, har med balans att göra, finns en anledning till att jag brukar ramla. Ont gör det i alla fall, ovavsett om jag går, står, sitter eller ligger, skjut mig!

Var på det berömda mötet igår, så de finns säkert någon som vill skjuta mig idag, eller inte. Tyckte mötet gick ovanligt bra, var faktiskt nervös innan. Detta p g a att de varit mycket skit i den lokalen. Men de var faktiskt riktigt trevligt, hela personal styrkan från kontoret och "mina" grabbar fick jag träffa med, H..... kom senare efter mötet och sa hej. Så jag kunde sova gött:).

Är inte gummsjuk jag, men de är fan så mycket roligare att både titta samt prata med lite fina karlar, gemfört med de utbudet som finns på området, nu är jag ju varken någon ungdom eller sylfid själv och tror jag kanske skulle kunna vara mamma åt H..... Till K.. kan jag det inte, men trodde  faktiskt han var betydligt yngre än var han är, ja där ser man vissa åldras med värdighet, sorry......inte så illa som det kanske låter.

Nu ringde precis en av mina och "pitbullens" manliga hundvänner, han hann inte på mötet igår eftersom han kom från en resa i England, berättade om att jag tyckte de var ett bra möte, men ingen hundgård, de hade vi ju tidigare pratat om att de nog kan bli svårt, däremot tyckte han också att en grillplats kommer att bli toppen.
Oftast är de ju de med lgh längst ned som ställer ut grillar samt möbler, bor man som han lite högre upp blir de liksom ingen plats över, vet att flera på andra sidan (menar inte andar) gatan framfört samma åsikt. Glömde bara bort det igår, sen var ju de också inbjudna till mötet.

Berättade även om en av "gubbarna" som gnäller om allt var lite på hugget, menar inte "lilla Blå", då svara mn vän, "han kan väl fråga om han får flytta in i KABA´s, lokaler, då får han ju staket runt" :) :). Att jag inte tänkte på det igår för då hade jag ju kunnat sagt det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0