Visst är det charmigt

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article13144918.ab

Ja vad säger man en kille som miljoner kvinnor skulle ge sitt liv för, en riktig machokarl eller de kan ju faktiskt vara så att bakom ytan på denna man finns inte så stor självkänsla.Varför ska han annars behöva droga sig, han har väl gemfört med många andra "ett bra liv", men de liksom för många andra kända människor räcker inte. Men visst är det synd om honom!!!

Skitsnack, tycker inte ett dugg synd om honom, han borde som de flesta andra vanligt dödliga, få ett högre straff eller åtminstonde bli dömd till behandling, men inte han inte. Han ska ju spela Hamilton, jo jo och då kommer det ju inte på fråga om stt lägga in sig och ta itu med sina problem.

Han är väl också en förebild för många barn, även om inte barn kanske ska se hans filmer så vet väl varenda unge vem Gundvald Larsson är, ändå finns det ings föräldrar som nu regerar och driver någon kampanj  mot honom, likt den mot programmledaren för Wild Kids, och han nekade t o m till anklagelserna.

Men de är ju klart, mammorna himmlar väl med ögonen och tycker han är såååå snygg, så han kommer undan med vad som helst, lite knark gör ju inget!! Kolla in karln, själv tycker jag inte personligen att han ser speciellt bra ut, känner honom inte men han verkar både dryg och överlägsen, en liten diva bakom fasaden.

Sen har jag också reagerat på hur man kan skaffa barn med bäste vännens dotter, vet inte om jag tycker det är så rumsrent, med tanke på åldersskillnaden borde ju hon ha suttit och gullat i knät på honom när hon var liten bebis, nej de känns inte iktigt bra eller också är jag väl väldigt gammalmodig.

De för mig osökt in på Glamour, på 4+, de är ju en serige som gått länge från USA, moralens land, jag följer det ibland. Är ett programm där man inte missat något även om man inte tittat på flera år. Men i gårdagen avsnitt var de en diskussion mellan den äldre pappan i serien samt hans två söner, som var oroliga för att nästa generation son också skulle gå och bli kär i samma kvinna som samtliga av dessa män i serien varit gift med samt har barn med, hängde ni med? Jag gör det knappt, men de är väl helt okay i USA att ha en pappa som samtidigt är farfar till din, visserligen, halvsyster eller bror, eller farbror o s v måste bli kul släktträffar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0