att det inne att inte vara ärlig idag!!!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13262684.ab

Männen i maktens boningar gör precis som de vill, kungen,  i regeringen, toppar i näringslivet  m m listan kan göras hur lång som helst, men de är inte det som är problemet för mig. De har väl alltid varit känt att de myglar och beter sig omoraliskt. De gör det också för att de kan, men varför neka när ni blir tagna med handen i kakburken.

De signaler regeringen, kung m m sänder ut till oss är, gör hur fan ni vill, bara blånekar om någon får se eller höra er, hur fan sover de om nätterna. Med tanke på de så förstår jag varför de höjer sina löner, måste väl gå till terapi samt massa piller för att de inte ska bryta ihop. Jag mår skit om jag t ex inte skulle ha pengar till en räkning, men då ringer jag och säger det, inte fan gömmer jag huvudet i marken och låtsas att problemet försvinner av sig själv, de gör inte dessa saker heller.

Om Kungen har varit på porrklubb, ja vem bryr sig, har Littorin haft sexkontakter och de är klart att de har så är de väl mest synd om deras familjer och andra anhöriga, och om de själva, om är sådana jävla fegisar att de inte är karlar nog att stå för de det gör. Visst vet omgivningen, deras närmaste vänner och många av deras kollegor, annars går de ju omkring med skyggslappar och de är ju skrämmande med de positioner de har idag.

Visa att ni är som oss andra vanliga dödliga med brister och fel, är det riktigt illa så får ni ju avgå, de kallas konsekvenser. Ta Mona Sahlin henne hånar ni för en Toblerone, en chokladbit, va fan

När karlarna i toppen börjar tänka med bl a det de har mellan benen samt nekar till de uppenbara, är det bara att erkänna och ev gå, eller är det inne att inte vara ärlig idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0