Nya prover på torsdag igen!

Spruta nr 6, livet går vidare och mina problem kan ju ses som skit problem idag, men de är ju mitt liv och jag kan ju inte sluta leva och ingen ska göra det, heller, man ska aldrig vika ned sig som sport killarna brukar säga.

Tog nya prover i torsdag,s blodvärdet hade gått upp från 95 till 100, alltid något, för de som jag upplever som mest jobbigt och väldigt frustrerande är den trötthet som de medför med lågt blodvärde, att ta "pitbullen" runt huset kan vara ett helt företag.

Nu på måndg kommer min läkar tillbaka efter sin semester, ska försöka få en tid så han få förklara lite mer om vad alla prover innebär, blir inte alltid samma sak att få en rapport på tel av sköterskan, för övrigt väldigt trevliga sköterskor.

Nej de är bara att ta en dag i taget, nya prover på torsdag igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0