Låt den här jävla dagen vara slut någon gång

Vet inte vad det är men jag är så arg, och jag menar arg. Skulle vilja slå någon eller något, det bara kryper i mig.
Den här dagen är en sån dag som jag brukar uttrycka mig att "De skjuts för lite i Sverige", nu får man väl varken säga eller skriva så. Men jag menar inte allt jag säger bokstavligen.
När dessa dagar kommer då ska jag så klart göra allt på en gång, och allt ska fungera som jag vill. Jag tål inte ett endaste litet fel och jag kommer framförallt inte tillåta att någon tycker eller tänker annorlunda än jag. Idag är alla idioter inklusive mig själv. Jag är säkert inte ensam om dessa dagar, men jag skulle önska att jag var det. För att känna så här önskar jag inte ens min egen ovän.
Jag borde ju vara glad och nöjd, fick tillbaka datorn från lagning igår, har fått en ny hårddisk, kul. För då måste jag ju liksom börja om med en hel del. Så klart går det ju inte som jag vill, vissa saker fixar jag inte själv. Kan ju inte kalla mig någon hacker precis.
Samtidigt ska jag dammsuga, tvätta, torka golv, lösa melodikrysset och läsa tidning allt på en gång, och de funkar liksom inte. Då blir jag förbannad på det, för nu har jag vänt upp och ned på hela lägenheten när jag egentligen skulle ha skitit i allt idag, kan inte lägga ned allt  nu heller, bor ju i hyreslägenhet så jag kan ju t ex inte skita i tvätten i tvättstugan, då skulle  min kära granne komma in och gnälla. Hon brukar gnälla om det mesta är vår lilla "Hus polis", och idag vore det nog inte någon lämlig dag för henne att gnälla. Inte till mig i alla fall . jag har bara en önskan just nu, låt den här jävla dagen vara slut någon gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0