Sveriges befolkning skulle vara bland de magraste i världen

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8588796.ab

Hur mycket sanning kan de ligga i detta och jag som bor i lgh som har/är varit hemskt kall, borde ju vara enormt mager. Men nu är ju inte fallet så, inte heller är vi Svenskar speciellt magra, man kan ju undra vem som skulle tjäna på att vi sänker inomhustemperaturen, de måste ju vara bostadbolagen, så då är de väl dessa foskare sponsrade av dem! Vad vet jag!
I bland undrar jag om vetenskapen tror att vi är hur dumma som helst eller om det år så att vi verkligen går på allt.
Vill inte tro det- Men att en del gör det förstår jag och i denna tid av att de är så utseendefixerat är det ju ännu mer skrämmande att man kommer med mer och mer konstiga ideer, nu kommer tonårstjejerna försvara sig med, när föräldrarna vill att de ska klä på sig när det är kallt ute. Nej jag måste tänka på vikten, så då fryser jag....
Nu förstår jag nog att de inte menar att vi ska frysa, utan bara sänka temperaturen. men i alla fall om jag sänker temperaturen mycket borde jag ju gå ned mer i vikt eller..........Så vi får se fram emot en lång kall vår innan bikinin ska på





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0