Jag är inte galen, tror jag :)

Ja jag är inte galen vad det gäller min lägenheten, nej det var ett fel, fråga mig inte vad. Men"mina pojkar" har fixat det. Nu är det så tyst så nu tror jag att jag blivit döv. Ja aldrig är man/jag nöjd eller hur!
Undrar egentligen hur länge detta surrande pågått, antagligen längre än de dagar jag trott, men kulmen var ju nu, allt går ju en viss tid. Men de blir ju skönt för nästa hyresgäst, ska tänka på andra. Då mår man bra:) Var på Tankens dag i måndag, jätte kul och tänkvärt men de var väl meningen.
Nej jag skulle ju gå ut, och jag vet att det stavas Pitbull, men min stavas Pittbull, p g a att det är en tik och inte ens den rasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0