Håller jag på att bli galen!

jag har börjat förstått att jag håller på att bli galen :). Nu har ju jag lärt mig att om man är medveten om att man är galen så är man det ju inte, men vet i F-n om jag tror på det. Under mitt sovrum finns en gammal beredarcentral! Där går det olka ledningar och rör, samt att telia har massor med anslutningar. Hur jag vet det? Jo dörren stod öppen, och jag är inte nyfiken, bara jag får reda på allt.
Hur som helst, jag har bott i samma lägenhet i c.a 2 år, men det är först nu, för 4 dagar sen, som ett intensivt brummande har uppståt i mitt sovrum. I början trodde jag det var en bil som stod på tomgång, men i 4 dagar låter lite mycket. Kontaktade hyresvärlden, "mina" pojkar kollade upp det. Vet inte vad de kommit till för slutsats, kanske samma som jag. "Hon har blivit galen".
I natt sov jag i vardagsrummet, klarar inte av ljudet, det är psykisk tortyr. Ska sova hos min dotter inatt. Inte för att det brummar, utan bara för det är trevligt att umgås. När jag berättade för min dotter så sa hon "mamma, de kan ju vara något som blivit fel, så det brummar mer nu". Med andra ord hon tror inte att jag håller på att bli galen, hon vet redan att jag är det : ).
Ska ju snart byta lgh, men inte förrän den 1 mars, så blir det ingen ordning innan dess, flyttar jag in sängen i vardagsrummet och sover där resten av tiden, man ska alltid tänka positivt.
För övrigt är det en otroligt vacker dag ute, och de som sköter plogning och sandning här gör ett kanonjobb, var hos min son på Brynäs härom veckan, höll på att slå ihjäl mig minst tre gånger. Tror inte de vet vad grus är där.
Om jag är eller håller på att bli galen återstår att se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0