Mormor igen!

I måndags vid 19-tiden blev jag mormor för tredje gången, en kille, och ingen liten heller 4 650 kg och 52 cm lång. De tog sin tid, men huvudsaken att allt gick bra. Tyvärr har jag inte sett den "lille" ännu, inte ens på foto, trots dagens moderna teknik via sms mm. Men vi hinner umgås resten av mitt iv.

Livet just nu är tungt är såååååå jävla slut, hatar min trötthet, samt att jag inte får behålla någon näring. I morgon ska jag upp och ta nya prover, får se om blodvärdet har gått ned igen. En sak är säker när de här är över ska jag aldrig gnälla om trötthet, nu ska man aldrig säga aldrig men tror jag kan lova det.

Här på Byn är det också dött och trist, händer inte så mycket, min kära vän "lilla blå" är ju också indisponibel, har genomgått något ingrepp så han kan inte vara ute, men de hindrar honom ändå inte för att sitta i sin lilla holk, och föra protokoll över boule gänget;). Jag missunnar inte honom det, bra att han har något att göra.

Nu för tiden pratar jag sällan med någon på området, orkar inte gå några längre promenader, så håller mig i min världsdel och har bestämt mig för att så ska de få fortsätta, jo jag var faktiskt inne på kontoret i måndags, kunde inte låtsa bli:). Lite kul att prata lite, men jag var inne även för att klaga på soprummet och på möblerna som står där, vad fan tänker människor med, sopbilarna är väl inga flyttbilar!!!!I alla fall fick jag se områdeschefen samt vaktmästaren ute dan efter och inspekterade området, jätte bra, så chefen kanske får en bild av hur de kan se ut. Är inte bara jag som gnäller, jämt.

För som jag alltid har sagt och alltid kommer att säga, Byn är ett helt fantastiskt område att bo på, vackrare tror jag inte man kan bo, sen finns de ju en del att önska vad de gäller skräp mm, men de är också ett ansvar som ligger hos de boende också, tycker jag i alla fall.

Snart är nog de nya grillplatserna klara och då får vi hoppas att människor uppskattar det och tar hänsyn till varandra och inte skräpar ned,  för de ska väl bli papperskorg där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0