Går det inte att vara trevlig mot vissa män!

Igår var vi ute hela dagen, jag samt två väninnor och våra hundar, satt på gräsmattan nedanför min balkong. Även grannarna var ute, de var barn som byggde kojor på en liten" ö " i sjön,  de sparkade även fotboll, några grannar grillade också. De är sommar alldeles för tidigt, tyvärr. För när kylan kommer tillbaka och de gör den, kommer många midsommarblommor som redan kommit upp att dö.

Vid en bänk längre ned under ett träd satt även min f d väninna med sin hund, jag sa till tjejerna ska jag bjuda henne på kaffe med, är inte långsint, men samtidigt varför ska jag de, de är ju hon som fortfarande varken hejar och springer runt med massa skit om mig. Tjejerna tyckte inte heller att de fanns någon anledning, inte efter allt hon gjort mot mig, var deras visa ord.

Kom in från en promenad med "pittbullen" precis, blir lite fundersam om karlarna på detta område, tycker de att de står desperat i pannan på mig!? Vid vår lokal satt en man som jobbar på fabriken i perioder, han har jag pratat med tidigare och han verkar trevlig, tillhör inte "gubbligan",  Vi pratade fiske, mat mm.

Han berättade även att han var skild, sen började han fråga mig, om en vacker!! kvinna som jag lever ensam Kände mig inte speciellt vacker, jogging dress samt håret åt alla håll och kanter. Även en bonus med att bo här, man kan gå ut som man känner.

Ja jag är lyckligt singel och trivs med det, men jag har manliga vänner. Har lättar att umgås med män en kvinnor, har varit så i hela mitt liv. Jag har en speciell manlig vän, som finns för mig i vått o torrt, han är särbo, och den kvinnan han är särbo med är hur trevlig som helst och toppen som tillåter honom och mig att vara vänner.

Efter ett tag förstod jag att denna man pratade inte om enbart vänskap, och de är något som kan få mig att slå bakut, han pratade ganska tydligt om vad han tyckte vi skulle göra, och då pratar vi inte dricka kaffe. Jag har en väninna som brukar säga att de är två saker hon tycker illa om och det är ormar och kåta karlar , jag håller med vad det gäller karlarna men jag har inget emot ormar. Så jag säger spindlar och kåta karlar är det värsta jag vet. Även om han var ärlig så blir jag så trött, går det inte att vara trevlig mot en karl utan att de tror något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0