Klart det finns....

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12859128.ab


Klart det har hänt och klart det finns andra levande varelser på andra planeter, att de har varit här eller kanske redan är det, är inget som skulle förvåna mig. Brukar själv säga att jag nog kommer från en annan planet, kan kanske vara sant. Är ju ingen som kollat om det stämmer heller.

Jag brukar tänka på byggnader och mönster i marken,som är gjorda långt före vår livstvid och som ses bäst från luften, är de en ren tillfällighet eller fyller de ett syfte, tror inte det är en ren tillfällighet. Måste vara ett sätt att kommunicera. Sen finns de ju ristningar i berg som visar varelser med, vad som kan tolkas som rymddräkter.

Även historier om bortförda människor förekommer ju också, jag för min del har svårt att tro att rymdvarelser  ska se annorlunda ut än oss, och om de gör de, så tror jag inte det skiljer sig allt för mycket från oss. Inte vill jag heller ha dem till mer elaka än vad vi är och människan är ju in sin natur den mest onskefulla varelsen på jorden. Om inte det stämde skulle vi inte kriga, plåga och våldta andra varelser, då menar jag att vi både våldför oss på människor och djur.

Jag för min del som älskar konspirationer m m, tycker det är läskigt kittlande, brukar säga att vi ska vara glada för att inte myndigheter och makthavare släpper ut mer information än vad de gör, eller om vad som försigår i vår värld, för om de gjorde det då kanske man skulle sova väldigt illa på natten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0