Man ska vara försiktig med vem man trampar på.....................

http://gd.se/ngolvetyheter/gavle/1.2604283--det-ar-sant-som-hander

Att en VD för 15 000 lgh kan tycka det är helt okey att taken ramlar ned då och då, tycker jag på ren svenska är "jävligt" dålig reklam för sitt botadsbolag. Men det tycker faktiskt Eril Selin ägare av Erik Selins Fastigheter AB, ett företag värderat idag till 14,2 miljarder.  De bolaget är moderbolag till Fastighets AB Balder, samt Din Bostad.

Att de kunde gå värre, de handlar om taket hos en dam på 95 år, verkar han inte bry sig i, ring felanmälan. Nu är det inte allt för läng sen det också  hände i en annan lgh i huset bredvid och en tung lampa följde med, även där bodde en äldre dam.

jag bor själv i detta område, ett område som skulle kunna vara hur attraktivt som helst om man ville lägga lite pengar på underhåll, jag skulle även tycka det vore intressant om den här VD, skulle vilja komma hit och titta på sina fastigheter, men han skiter väl i vad han köper eller vad han äger bara pengarna rullar in.

Att vara så nonchalant, mot andra människor är för mig rent ofattbart. Jag vet inte vem Erik Selin är , eller om han har en mamma i livet eller någon äldre nära släkting, undrar vad han skulle tycka om detta hände dem.
Då blev det säkert ett jävla liv, då blev de väl någon stackars hantverkare som blev lynchad, för med pengar kommer makt. Samt när man har pengar verkar man förlora kontakt med verkligheten. Men vad Erik Selin kanske aldrig hört är att man ska vara försiktig med vem man trampar på, på sin väg mot toppen för det är samma människor som ska ta emot en om man faller.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0